Často kladené dotazy

Niektoré otázky o nakupovaní v internetovom obchode WITT International sa často opakujú. Odpovede na tieto otázky sme pre vás zhrnuli.

Objednať

Dodanie a vrátenie tovaru

Platba

Bezpečnosť

Leták s novinkami

Recenzie produktov

Overenie e-mailovej adresy

Prečo musím potvrdiť svoju e-mailovú adresu?

Witt international vám bude na vašu e-mailovú adresu zasielať dôležité informácie a aktualizácie týkajúce sa vašej objednávky. Aby sa k vám tieto informácie dostali, je dôležité, aby ste zadali platnú e-mailovú adresu a potvrdili ju.

Svoju e-mailovú adresu môžete potvrdiť kliknutím na odkaz v e-maile, ktorý vám zašleme po registrácii alebo po prvej objednávke. Potvrdenie e-mailovej adresy si môžete vyžiadať aj vo svojom zákazníckom účte. Upozorňujeme, že e-mail môže skončiť aj v priečinku s nevyžiadanou poštou.

Iné

Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?

Náš zákaznícky servis je Vám k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 14.00 hod
Kontaktovať nás môžete osobne na telefonnom čísle: 032 – 3 211 211
Najrýchlejším spôsobom je samozrejme chat. Kliknite na "Začnite chat" alebo nám pošlite e-mail na adresu: servis@witt-international.skOtvorí e-mailového klienta.

Náš leták s novinkami: e-spravodajca

Zaregistrujte sa teraz a ušetrite!

Chcem dostávať e-mailom informácie o ponukách, trendoch a akciách ponúkaných na stránke witt-international.sk (prevádzkovanej spoločnosťou Sieh an! Handelsgesellschaft mbH) ...

Zobraziť viac